Bab Berikutnya untuk Tema – ThemeShaper

July 28, 2017

Setiap beberapa bulan saya membaca jawatan tentang bagaimana perniagaan tema WordPress telah menyusut. Penulis sentiasa mencapai kesimpulan yang sama. Jualan telah berkurangan. Pertandingan telah meningkat. Meletakkan makanan di atas meja, mencari niche dan menonjol adalah hampir mustahil.

Mungkin tidak begitu mustahil. Dengan antara muka pengeditan baru di ufuk landskap tema akan berubah dengan cara yang besar. Antara muka penyuntingan itu dan penyesuaian laman web yang lebih baik, bermakna kami (mereka yang membuat tema) semua akan mempunyai peluang untuk mentakrif semula apa tema dan cara untuk orang yang menggunakan WordPress. Ia akan menjadi tanah yang baru dan subur untuk ditemui – bab seterusnya untuk tema. Kami tidak boleh membuat kesilapan yang sama yang telah kami buat sebelum ini.

Sudah lama dahulu, terutamanya dalam tahun-tahun Internet, anda boleh menjual koleksi tema WordPress yang direka dengan baik dan membuat hidup. Ini dikenali di ruang WordPress sebagai tema premium. Apa yang membuat mereka "premium" ditakrifkan dengan longgar. Mereka sering memaparkan rupa unik atau membawa ciri menarik. Sebagai pengguna, tema premium selalu kelihatan lebih istimewa kepada saya. Mereka mengambil risiko. Itu bertentangan dengan apa yang kita katakan pada Pasukan Tema di WordPress.com, di mana kita tidak melakukan apa-apa kecuali membuat tema WordPress: Satu-satunya perbezaan antara tema percuma dan premium adalah harga.

Semakin banyak kedai tema yang semakin meningkat, perlumbaan ciri bermula. Banyak tema menjadi begitu kompleks seperti WordPress sendiri. Pereka dan pemaju mempunyai masa yang kurang untuk mencuba kerana kami menghabiskan lebih banyak masa melirik ke bahu kami. Apa trend seterusnya? Apa yang dilakukan oleh kedai tema ini?

Untuk membetulkan kerumitan, ekosistem tema yang lebih besar menjadi taksub dengan piawaian. Seperti memastikan tema melakukan perkara dengan cara WordPress atau sentiasa bertemu dengan "amalan terbaik." Industri web secara keseluruhannya juga terus terobsesi dan bergantung pada alat binaan dan kerangka kerja, kadang-kadang menjadi kesalahan. Mereka perlu menyelesaikan halangan teknikal untuk kita. Tetapi adakah mereka? Kadang-kadang mereka lakukan dengan mengorbankan pelanggan kami. Jangan salah, saya tidak berhujah terhadap amalan atau alat terbaik. Kami melakukan perkara perkara yang sama . Walau bagaimanapun, status quo, walaupun ia bermakna dengan baik, boleh membutakan anda apa yang penting.

Apa yang penting, anda bertanya? Pelanggan kami. Melakukan perkara-perkara yang tidak kelihatan yang menjadikan pengalaman mereka lebih baik. Menumpu pada kebolehaksesan, prestasi dan keselamatan. Memastikan skrin kecil kelihatan sama seperti skrin besar. Gutenberg nama projek untuk antara muka pengeditan baru, akan menjadikan satu tema menjadi banyak. Pelanggan yang menggunakan tema akan dapat membengkokkannya dengan cara yang berbeza – mengubah titik fokus tema dari keupayaannya kepada reka bentuk .

Pelanggan mahu laman web mereka kelihatan tepat. Mereka tidak mahu belajar tema. Jadi apabila era baru tema bermula, berjanji kepada saya anda akan memberi tumpuan kepada apa yang mereka mahu . Anda tidak akan terganggu oleh banyak cara yang berbeza untuk memanjangkan editor baru ini atau menjadi terperosok dalam semua cara untuk mencegah penyalahgunaan menyesuaikannya.

Perkara ini. Pelanggan anda memerlukan anda. Dan anda akan menonjol dan meletakkan lebih banyak makanan di atas meja anda.

Photo ihsan Hermann .



Credit to Themeshaper

Bacaan WordPress Yang Lebih Menarik!

Game Addict – Clan War Gaming Theme
Themeforest,
Themeforest,

Game Addict – Clan War Gaming Theme

Pembuat Rojak - May 28, 2018

Penagih Permainan - Melepaskan semangat anda. Permainan Addict adalah tema untuk puak-puak dan permainan. Ia membolehkan anda dapat membuat dan…

Dapatkan Pakej Layout Pejabat Doktor Percuma & Bersih untuk Divi
Elegant Themes,
3 views
Elegant Themes,
3 views

Dapatkan Pakej Layout Pejabat Doktor Percuma & Bersih untuk Divi

Pembuat Rojak - May 27, 2018

Hey Divi Nation! Terima kasih kerana menyertai kami untuk ansuran seterusnya Inisiatif Rekaan Divi mingguan kami; di mana setiap minggu,…

Leave a Comment

Your email address will not be published.